SOVA NET s.r.o.

xDESK: správa a řešení požadavků

xDESK patří mezi systémy pro procesní řízení komunikace. Umožňuje rychle a přehledně komunikovat se zaměstnanci, zákazníky nebo spolupracovat v rámci pracovních týmů.

 

Helpdeskový systém xDESK pomáhá elegantním a komfortním způsobem řešit situace, kdy díky velkému množství požadavků, úkolů nebo dotazů přestávají fungovat nebo již nefungují standardní komunikační kanály, jako jsou emaily, telefonáty, SMS nebo jiné způsoby komunikace. 

 

Největší předností xDESKu je jeho komplexnost a jednoduchost. Komunikace probíhá přehledně, strukturovaně v rámci jednoho komunikačního kanálu, je tříděna, archivována a účinně zabezpečena.

Jak funguje xDESK?

Komunikační systém xDESK je založen na principu komunikace mezi „zadavatelem" a „plnitelem". Zadavatel do systému vkládá pomocí jednoduchého formuláře své požadavky a úkoly, které ihned přebírají a řeší plnitelé. Celý proces vzájemné komunikace je evidován a jednotlivé požadavky lze kdykoliv dle stavu, důležitosti nebo data plnění libovolně třídit.

 

Systém zároveň umožňuje kontrolovat proces plnění zadaných úkolů a požadavků, zasílat notifikace a upozornění o změnách jejich stavu nebo k nim přikládat textové dokumenty, ilustrační obrázky nebo PDF.

 

Veškerá komunikace probíhá v rámci jednoho stabilního systému. Uživatelé xDESKu tak mají všechnu komunikaci a dokumenty přehledně roztříděné a k dispozici na jediném, snadno dostupném a bezpečném místě.

 

Vyzkoušet DEMO

obrazek

Víte, že?

  • Komunikace prostřednictvím helpdeskového systému snižuje provozní náklady a šetří čas všech účastníků komunikačního procesu?
  • Až 60 % telefonických rozhovorů se protáhne nad rámec konkrétního požadavku a jejich čas přesáhne 10 minut?
  • Až 10 % požadavků zadaných prostřednictvím telefonické komunikace je nevyřešeno z důvodů zapomenutí nebo nepochopení?
  • Nasazení helpdeskového systému znamená v průměru 25% úsporu nákladů spojených s komunikací?

Proč využívat xDESK?

  • Cenově atraktivní helpdeskový systém
  • Možnost individualizace systému
  • Úspora nákladů na firemní komunikaci
  • Zrychlení a zefektivnění stávající komunikace
  • Sledování efektivity komunikace a plnění požadavků

 

Poptávkový formulář